Pakai telifon line apa?

kawan : tanya pakai line ape handphone??
saya : line tone excel tune talk..
kawan : tak nampak macam pakai tune talk pun??
saya : Awak tak nampak ke tiap2 bulan saya dapat komisyen dari tone excel..
kawan : ye ke? ada komisyen..kalau mcam tu aku nak pakai line Tone Excel juga la..untung2 boleh jadi jutawan telco..
saya : wow beranggan je lebih..
kawan : kenapa pulak??
saya : Nak dapat komisyen dari Tone Excel..keluar modal mari daftar sini http://te88.lot.my kalau lambat nanti kena tinggal..
hijrah Now!! hari ni..atau call sekarang no ni 0176689897

Ulasan

Catatan Popular Minggu lepas

Kisah penjual goreng pisang menjadi Jutawan.

Selamat Berpuasa daripada Tone Amri Nor

Catatan popular daripada blog ini

Kisah penjual goreng pisang menjadi Jutawan.

*TAMBAH DUIT POKET bulanan melalui HANDPHONE anda*

Kelebihan bisnes toneexcel berbanding dgn kebanyakkan bisnes2 lain.