Manager Bank Pun join Tone Excel

Semalam saya dalam perjalanan ke Melaka, 

singgah di Seremban sekejap untuk jumpa

seorang akak yang dah 6 bulan pakai dan buat

bisnes Tone Excel ni..

Sembang punya sembang rupa-rupanya baru saya tau yang akak ni kerja sebagai Manager Sebuah Syarikat Ternama Umur dah 36 tahun. Gaji beliau lebih kurang RM15,000 sebulan 

Dulu beliau pakai Maxis, sekarang tukar ke talian Tune Talk dan buat Bisnes ni secara part time

Beliau topup setiap bulan lebih kurang RM100-RM150

Dan hasil buat bisnes Tune Talk ni lah beliau dah dapat

komisyen topup sahaja lebih kurang RM2500 sebulan

Itu baru 6 bulan buat bisnes ni, belum lagi 3,4 tahun akan datang. Cuba bayangkan apa akan jadi 1,2, atau 3 tahun akan datang..

Conform komisyen dah 5 atau 6 angka sebulan..Sama seperti
Tuan Mazlan yang dah 3 tahun dalam bisnes ini dan sekarang 
komisyen beliau saja dah RM400K sebulan..

saya pun dalam proses menuju ke arah 6 angka sebulan..InsyaAllah

Saya tanya akak ni.."Kenapa akak buat bisnes Tone excell ni sedangkan gaji akak dah RM15,000 sebulan..."

Akak ni jawab ada 3 sebab kenapa akak buat bisnes ni

1) Saya tak nak segala hutang-hutang saya dibayar oleh duit gaji saya.
Cuba tengok, duit komisyen saya yang saya dapat setiap bulan sebanyak
RM2500 dan akan meningkat setiap bulan ni pun dah mampu bayar hutang
kereta dan hutang rumah saya setiap bulan..Bermakna duit gaji saya
tak usik untuk bayar duit kereta dan rumah

2) Bisnes ni mudah dan senang nak buat sebab ianya melibatkan produk
keperluan..semua orang guna handphone dan topup setiap bulan..
Jadi mudah untuk saya promote. Dan yang bestnya plak, saya hanya guna sistem MUDAH ONLINE ni je untuk dapatkan pelanggan..
Bukan susah pun, saya hanya viral atau promote saja link affiliate saya kat facebook, wassup, instagram, wechat..

3) Kalau saya tak buat bisnes ni, saya tetap pakai handphone dan bayar
bil setiap bulan..Lagi satu, kalau saya tak buat, orang lain akan buat.
Baik saya buat dulu bisnes ni sebelum ada kawan2, sedara mara datang jumpa
saya promote simkad ni
  
Saya yang dengar cerita akak ni hanya senyum dan bangga kerana ada
orang yang berfikiran positif macam beliau ni.. Gembira saya sebab
dapat tunjuk peluang pada akak ni 6 bulan lepas

oleh itu, jika Mazelan abas belum sertai lagi bisnes ini,  Saya cadangkan buatla bisnes ini..tak rugi apa-apa pun..
Malah untung akan dapat, cuma cepat dengan lambat je
  
Jika nampak peluang ni, boleh lah klik link di bawah.

www.kelabsimkad.com/admin

Credit to:  akmal yusuf

Ulasan

Catatan Popular Minggu lepas

Kisah penjual goreng pisang menjadi Jutawan.

Selamat Berpuasa daripada Tone Amri Nor

Website baru Tone Amri

Catatan popular daripada blog ini

Kisah penjual goreng pisang menjadi Jutawan.

*TAMBAH DUIT POKET bulanan melalui HANDPHONE anda*

Kelebihan bisnes toneexcel berbanding dgn kebanyakkan bisnes2 lain.