Buat bisnes Tone Excel ini seperti, seperti tidak buat bisnes.

Buat bisnes Tone Excel ini seperti, seperti tidak buat bisnes. Kerana walaupun tak buat bisnes tone excel saya juga guna hp dan topup setiap bulan. Oleh kerana itu saya fikirkan baik saya buat sambil-sambilan hanya menggunakan fb dan blog. Dengan membuat sambilan sahaja saya telah menerima komisen setiap bulan. Buat masa ini income saya sudah hampir RM1000 setiap bulan.

Jika anda berminat menyertai bisnes tone excel dan buat sambilan seperti saya boleh layari website saya di www.kelabsimkad.com/admin

Jika anda daftar dengan kumpulan saya yg diberi nama #kelabsimkad anda juga akan mempunyai website sendiri cth www.kelabsimkad.com/usernamaanda
Jom tak boleh rm100 sebulan pun tak apa..dapat rm10k sebulan pun dah cukup ok.

017-6689897
Pengasas Kelab Simkad Wow.
Tone Amri Nor

Ulasan

Catatan Popular Minggu lepas

Kisah penjual goreng pisang menjadi Jutawan.

Manager Bank Pun join Tone Excel

Catatan popular daripada blog ini

Kisah penjual goreng pisang menjadi Jutawan.

*TAMBAH DUIT POKET bulanan melalui HANDPHONE anda*

Kelebihan bisnes toneexcel berbanding dgn kebanyakkan bisnes2 lain.